snow

Saturday, 16 March 2013

komik #18 : The Kucing Story

so i saw my sister post her cartoon about she's being disturb by her little daughter during her prayer.





and this is what happened to me during my prayer a long time ago...





















































yang kat atas tu kucing aku , nama dier Olay, dier kucing paling manje n lemah lembut family aku penah ada ( Olay ni jantan taw )... kalau kita duduk bersila pastu kita panggil dier letak atas sila kita tu, bergolek2 dier atas sila tu macam selesa sangat.
tapi sekarang  Olay da takde , tak tau hilang kemana =(




sejak kejadian seperti diatas tu, sebelum aku solat aku tutup pintu hehe , and ofcoz aku tak khusyuk, yg ni baru satu cerita, aku ada lagi 2 cerita yg lebih kurang sama macam ni , kalau rajin nanti aku lukis   ^^,





2 comments:

  1. comelny..
    memang kucing macam nih..
    kucing sis punya suka dok atas sejadah bila kita solat..
    masa pakai telekung dia stanby atas katil dlu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, sifat semula jadi kucing mcm tu kot, haha =D

      Delete