snow

Sunday, 9 December 2012

komik #13 : high school memories

























































masa sekolah teknik dulu, hari sukan adalah hari yang paling aku tak suka, sebab aku lemah bab2 bersukan nih =.=
acara sukan yang paling aku tak suka antaranya acara lompat tinggi juga lompat jauh,  acara berlari2 bagai dikejar orang gila and acara yang semasa dengannya.


acara lompat tinggi ni macam kelakar sikit bila tiba giliran budak2 perempuan ^^,
macam2 style ada, kalau palang dia tinggi, ada yang main langgar je, bawak lari palang tu sekali.
tapi bila palang tu rendah, kitorang2 yg tak pandai sport ni main langkah je macam orang giler main lompat tali getah. 

ada gak sesetengah budak perempuan yang pandai lompat, atau tak pandai tapi berani nak cuba dengan gaya lompat tinggi yang sebenar, tapi mesti tercabut2 tudung, ( ni salah satu sebab aku tak suka sport, lasak sikit , tercabut tudung kita , huh )










http://www.smileycodes.info

No comments:

Post a Comment