snow

Friday, 8 June 2012

doodle #3 : they'll never forget

tetiba rase nak menyapu belog yg sudah bersawang ini dengan my midnight doodle ^^
sudah sekian lama, akhirnye belog ku updated ~~






situasi di atas selalu jadi pada kita2 ni  kan kan kan
specially aku ==,           why ?  haa ni nak citer
well aku kan broken english sesangat soo masa aku eksen sgt nak speaking ngan membe2 aku
banyak mistake aku yang diorang dapat tangkap , and sampai mati pon diorang takkan lupa

salah satu dari mistake2 tersebut adalah di mana pada satu hari tu aku trsebut hand sanitizer sebagai hand fertilizer ... hmm bg aku its not a big mistake , bg diorang , yes , it is a big mistake ..hahah

dah nak dekat dua tahun pon still gak jadi bahan gelak tawa membe aku, they'll never forget .
"yelaa buat apa kao nak baja tangan kao kan, kao nak suburkan ea ?" macam2 ==,
banyak lagi lah aku salah kalau pasal speaking ni, pronounce aku la teruk giler .


sekali kalau dah salah, sampai bila bila orang ingat ^^




4 comments:

  1. Replies
    1. fine atiqaa .. FINE , aku lupa da yg tu , and one more, tufle = trifle ==,

      Delete
  2. trifle pun boleh nedy hahahaha

    ReplyDelete
  3. sepatot nye trifle, tp aku sebut tufle

    ReplyDelete