snow

Monday, 19 December 2011

komik #5 : masa kecik-kecik 1

masa kecik2 aku suka main ngan pepatung a.k.a dragon fly

dulu halaman depan rumah aku ada pokok2 bunga raya , so kat situ lah berlambak pepatung tu maen lepak2 , cantik sangat ~ sekarang pokok bunga raya da xde , kena tebang coz nak tambah umah.. pepatung da xde nak singgah maen kat umah aku      ='(

dulu , aku cari sebotol balang
then aku tebuk2 bahagian penutup


 

pastu aku tangkap pepatung2 yang tengah syok lepak kat pokok bunga raya tu banyak2
aku tangkap guna tangan je taw ,  =)


pastu aku tarok semua pepatung yang aku tangkap dalam balang tadi =)



bila aku da puas hati ngan hasil tangkapan aku , kira aku rasa pepatung tu da cukup padat dalam balang tu....
|
|
|
|
|
|
|
|
|



aku lepas kan balik semua pepatung tu ~ =)
cantik sangat bila tengok diorang meluru keluar reramai dari balang tu ,
cantik macam pelangi , macam orang lepas kan burung dari sangkar gitu       hahah ^^,






budak2 lagi biasa laa ~

2 comments:

  1. pulas telinga arnab xmo cite? kehkehkeh!!! aok lukis gune paint ke weh?

    ReplyDelete
  2. alaaa nanti2 la org citer ==,
    haah guna paint jer

    ReplyDelete